torsdag, november 20

Dålig..

Ja jag vet att jag har varit dålig på att blogga, men ska försöka bättra mej...

Tkr inte att det är kul o blogga om man inte har ngt vettigt att skriva.. :p.. Hehe...

men iaf, de senaste dagarna har de väl inte hänt överdrivet mkt.. Har kollat ganska mkt på innebandy och lite sådant.. Håller på att tagga för fest, men de går inte så bra.. :p.. Hehe..

Är inte vän med en i min familj heller och det tar hårdare på mej än jag trott.. Men man överlever väl det också som allt annat..
Håller på att kolla efter bil nu också, hoppas att jag hittar ngn snart.. Kanske har en pågång, men de märks väl idag förhoppningsvis.. ;)..
Så, vilka vill följa med till hotellet på lördag? :)

Har förresten fått glasögon för er som inte har sett de.. ;P... Hehe..

Nehe, ska se om jag bloggar imon med då..

Nu ska jag iaf laga mat tills mamma kommer hem, Spagetti o Köttfärssås blir de.. Mums! :D..

Vi syns!..

Kramar

Inga kommentarer: