måndag, november 24

Jul om en månad

Det är helt sinnes sjukt vad tiden har gått fort.. Kändes som om jag tog studenten för några veckor sen, men inte.. har varit arbetslös i 3 månader nu, om man ser med sommarjobbet, annars har det gått ca 5 månader sedan jag slutade skolan.. känns väl sådär... Saknar skolan, men kanske är för att man inte jobbar.. Man har inte så kallat socialt liv på de sättet.. Hoppas att jag får ett jobb snart för det börjar bli sjukt tråkigt att gå hemma.. Har gett mej på ett arbete som jag inte vet om jag klarar av, men envisa jag ska klara de.. :P.. Hehe..
Så.. Vad har jag gjort idag?..
Mamma fick väcka mej vid halv tolv idag, har varit en tuff helg så behövde nog sova ut.. Sen städade vi lite och plockade.. Jag åkte in till stan och gick på ett möte på Sapa, så va hemma vid kvart i sex.. Kollar min kalender och ser att det är fotbollsträning idag, men den har redan börjat så fick hoppa den.. Så nu blir kvällen lugn och det känns faktiskt ganska skönt.. =).. Ska sitta o kolla på tv och data nörda mej för ovanlighetens skull.. ;)..

Funderar på att tända i braskaminen, e ju alltid mysigt..:)..
Så nu vet jag ju inte hur många det är som läser min blogg, men om ni gör de och känner mej så kan ni ju höra av er om ni vill hitta på ngt ngn dag.. =)...

Ha de bra..
Puss hej

Inga kommentarer: