söndag, november 30

Helgen..

Jaha, då har den här helgen också gått, den har varit fartfylld som vanligt, men mkt trevlig..
Har spenderat den med Ida hela helgen typ och idag va vi lagom sega när vi kom hem så vi gick o la oss typ direkt.. jag vaknade vid ett och då va det meningen att jag skulle åka hem till mamma, men jag råkade somna om på soffan o vaknade vid två igen.. Hehe.. =)..
De va skönt.. ;)

Fredagen åkte jag till jkpg och träffade en kompis, sedan var det dax för att bestämma sig om vi skulle gå ut eller inte, både Ida och jag visste inte riktigt hur vi skulle göra, men det blev tillslut utgång på hotellet.. Det va nice.. ;).. Hehe..

Lördagen vaknar man och är inte trött för fem öre, har värsta överskott energin och vi åker till donken och äter o sen åker vi hem för att sova en stund och lite sådant.. Jag byter faktiskt däck på min bil som jag har nu och jag tkr själv att det va ganska bra gjort eftersom det va första gången för mej! :P.. *Stolt*.. Hehe.. sedan bestämmer vi oss för att gå ut igen eftersom vi inte hade ngt annat för oss.. Alla andra bara dissar ju så de blir bara hon o jag den här kvällen också.. Kvällen började väl faktiskt ganska bra, förfesten va väl sådär, men har varit på värre förfestar.. ;P.. Hehe, sedan bar det iväg till up och det första vi ser är slagsmål.. Båda tänker, att fy fan, vilken kväll det här kommer bli.. Men den blev faktiskt ganska bra och fulla blev vi och vi gick hem o la oss hos en kompis till henne. Hon väcker mej idag vid nio o säger att vi ska gå.. tror ni att jag var trött?.. Ehh, ja!..
Men det va väl bara att pallra sig upp och gå.. Hehe..

Så idag har jag inte gjort ett skvätt.. Hehe.. :)

Ha de

Inga kommentarer: