torsdag, november 27

Torsdag = Träning

Idag steg jag upp ganska tidigt (!), redan vid nio.. :P... Hehe.. Körde en vän till Eksjö, men va hemma igen runt halv ett tiden typ.. Då hjälpte jag mamma och vi gjorde iordning lite i huset, så nu är det typ advent färdigt eller vad man kallar de...

Sen har man suttit en stund vid datorn för ovanlighetens skull.. (!), sen åkte man och tränade, var riktigt skönt faktiskt.. Gick väl sådär, men de funkade iaf!.. Så nu sitter man här och har hårfärg i håret och ska snart skölja ur de,..

Så vad händer i helgen..?.. Jag vet faktiskt inte..
Va väl meningen att jag skulle ta de lungt, men så blir väl inte fallet nu när jag inte får spela match.. Så vi får väl helt enkelt se vart jag tar vägen.. :P.. Hehe...

Mitt liv känns väl sådär just för tillfället..


Svartsjuk?..
JA!!..

Jag fattar inte varför jag är de, har ju inget med den personen att göra.. Usch, jag hatar mej själv ibland, men det är väl bara att vänja sig.. Fy fan!!!.. Men jag överlever väl det här också antar jag.

Inga kommentarer: