tisdag, november 25

Tisdag

Idag har det varit en händelserik dag.. :P.. Väckarklockan ringde vid nio och då va det dax att stiga upp för att vara på banken vid tio... Sen va det middags hos mormor, åkte även och hälsade på min gamla skola, mkt trevligt.. :)..
Efter det så åkte mamma och jag till Nässjö för att hälsa på syster.. Mkt trevligt,.. Kollade på lite kläder och sådant och sen fikade vi och hade de allmänt trevligt..
Sen körde jag Mamma till Myresjö för att hon skulle simma och jag åkte hem för att byta om till träningen.. Dax för träning i Rörvik, mkt skönt faktiskt och det gick ganska bra... :).. Så var väl hemma runt kvart i tio ikväll och då var det bara att gå in i duschen och sedan slappa.. Så nu sitter man här, lite halv trött och funderar på att sova..

Imon blir det väl inte jätte mkt gjort, ska göra lite saker här hemma, men först och främst så ska jag sova.. ;).. Hehe..

Ha de bra

Inga kommentarer: