fredag, november 21

Fredag...

Är det idag, så skönt, även om den här dagen ser ut som alla andra mina dagar.. :P.. Hehe.. Men usch de börjar bli ruggigt segt att gå hemma nu iaf.. Så måste verkligen hitta ett jobb snart för annars vet jag inte vad jag gör faktiskt..


Så, vad händer i helgen?..


Lika bra att berätta det nu, för lär inte hinna blogga förens på söndag isf..

Ikväll blir de lungt, vad jag vet just nu iaf.. Har inget planert än, men kl är ju bara typ halv tolv så har en känsla av att de kan komma att ändras.


Imorgon så va det meningen att jag skulle träna innebandy vid halv elva på förmiddagen, men så blir inte fallet.. Ist ska jag vara i jkpg runt ett tiden o träffa en kompis.. Ska bli mkt trevligt.. :).. Hehe.. Vet ej hur länge jag blir där, men sen på kvällen så ska vi ölbowla och ha det allmänt trevligt.. Full lär jag väl bli, :P.. Hehe.. Efter bowligen så blir de säkert hotellet, mkt trevligt förhoppningsvis..


Söndag blir de nog till att vara bakis, har ju börjat bli de nu de senaste gångerna, kan de vara ett sätt för kroppen att säga ifrån? :P.. Maybe.. ;).


Har förresten snö här också, e typ 3 minus grader så e lagom kallt ute.. Sen har vi en damp katt här vid namn Elvis, han e inte riktigt klok. :P.. Hehe, Nehe, om man ska återgå till städning nu kanske?.. Låter inte överdrivet kul, men måste göras..


Vi höres! =)

Inga kommentarer: