måndag, december 8

December

Jaha, nu har man kommit in i december också... Shit vad tiden får fort. helt sjukt!..
Idag har jag varit inne på fixit, o där lärde jag väl mej inte överdrivet mkt idag heller!.. Suck, kollade på lite julklappar också.. Hehe.. I helgen har det varit allt möjligt..

I fredags så va jag chaufför till jkpg och det va Centrum som gällde. Det va väl helt okey faktiskt.. Träffade nytt folk o de va nice!. Så va hemma vid halv fem på lördag morgonen, vaknar vid halv elva igen, klarvaken! Jobbigt, men försöke somna om, lyckades till halv tolv iaf.! :P..

Gjorde väl inte så mkt fram tills tre tiden då skulle jag köra min bror te eksjö o sen te landsbro igen.. På kvällen blev de hotellet mkt folk och mkt trevligt! =).. Full blev man också..

Söndagen va man allmänt seg och jag skulle spela match.. Matchen gick väl inget vidare.. :p.. Hhee.. O jag fick en klubba i munnen... Aj!..

Så idag när väckarklockan ringde så va det himla svårt att stiga upp. e sjukt trött!

Ha de

Inga kommentarer: