måndag, december 29

Känns som om jag har tagit tag i de här med bloggandet nu faktiskt.. Bara hoppas på att de håller i sig. ;).

Idag väckte min bror mej vid tio tiden.. Steg upp runt halv elva och gick ner o käkade frukost.. Drog sedan in till stan för att lämna in lite papper till försäkringskassan så att jag får lite pengar förhoppningsvis, o hon sa att du ska vara glad om du kan få dem inom 2 veckor.. Man bara, jaha?.. Jo de får jag väl vara då... Så nu går man pengar lös.. Igen!.. Usch jag hatar sånt här.. Vad har jag gjort mer idag.. Plockat lite på rummet faktiskt och även fått en liten aning om vad som händer på nyår... De kan ju vara trevligt.. Hoppas allt går igenom också.. Ikväll så kanske man åker till Sävsjö för att umgås med Ida, måste se så man har bil o lite sådant först... O förresten, imon ska jag på antagningsintervju te assistentlinjen också, men mer om det imorgon.. ;P.

Har även fått tv på rummet idag också, så skönt!.. Nehe, nu ska jag betala lite räkningar för de sista pengarna jag har..
Ha de bra

Inga kommentarer: