söndag, december 28

Bäst att uppdatera annars får man storasyster på sig.. :P.. O för som inte vet de, så Jaa jag har en stora syster..!!...

Igår kväll var det då Up som gällde, vad ska man säga om kvällen?.. Va väl trevligt.. Bra folk, men dålig musik!.. Så kanske man kan säga.. Kom hem till pappa runt två tiden tror jag och somnade väl ganska fort.. Vaknar idag runt tio tiden och är lite lagom seg, men det var bara till att gå upp efter ett tag, åkte hem till "skogen" som alla kallar de för och slappade lite och gjorde mej iordning lite för att sedan åka till pappa inge, för just de ja.. De va ju en lite julafton till.. Härligt att träffas lite i familjen då o då.. Anna o Dennis var där och givetvis min lilla systerson.. Vi va ute på en promenad och hade allmänt trevligt.. Farfar och Ewa kom även en förbi, o de skulle basta.. Hoppas ni hade de trevligt.. =).. Åkte iaf hem runt halv åtta tiden och då va det att ta tag i sitt liv och plocka lite på rummet och fixa o dona lite.. Så nu sitter man här lite lagom seg och ska snart lägga sig i sängen o sova.. Har pratat med Erik i ca 2 timmar idag, han är alltid lika rolig o prata med o söt är han också. ;)... O för ni som inte vet vem han är, synd om er! ;)..

Året börjar ju även lida mot sitt slut och jag vet fortfarande inte vad jag ska hitta på än.. Det e lite jobbigt faktiskt.. Men de brukar ju alltid lösa sig på ngt sätt o jag hoppas att de gör det i år också.. Annars så blir det inte kul för mej!... Har några planer på gång, o hoppas bara på att ngn utav dem funkar!!..

Nehe, om man ska snuffsa kudde och gå upp i vettig tid imorgon, ska in till stan och göra den osäker..

Ha de bra o God fortsättning.. =)



Vår vildkatt som har blivit tam..;)




Jag, taget den 25/12 08




Jag i glasögon

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad då, vet inte ALLA att du har en storasyrra?? Trodde du skröt om mig ;-) hihi...

Ja, bra att du uppdaterar.. har man en blogg så har man o då ska den ju iaf vara uppdaterad!

Schysst frilla, vem har fixat den?? tihi...