onsdag, december 31

Då har det här året också gått..
Ett år går väldigt fort och man sitter o tänker på olika händelser som har hänt i år.. I år har det ändå varit ett lyckat år och det har hänt mycket roliga grejor...

Jag har ju tagit studenten, gått på bal, träffat många nya trevliga människor.. Blivit kär(!), jaa om sen har vi ju förstås alla roliga fester också, som man nog aldrig kommer glömma! Jag saknar alla mina klasskamrater och vi måste ta en fest ihop snart... Nu sitter man uppe på rummet, mamma slår i grytorna och bror min ligger i sängen fortfarande.. Jag skriver blogg och funderar på vart kvällen ska ta vägen.. Jag åker te Nässjö te min syster och där ska jag i ett par kompisar äta middag och bara mysa!.. De blir nice.. =).. Sen om allt går som de ska så drar vi vidare ner till hotellet.. Mkt alkohol lär de ju bli, men det e sånt man får räkna med faktiskt. ;).. Hehe.. Natten tillbringas även hos min syster, o imorgon vaknar man väl förhoppningsvis upp och mår ganska bra.. (!)...

Inga kommentarer: