torsdag, januari 1

Januari började väl inte överdrivet bra egentligen.. Vaknar runt tio tiden med sprängande huvudvärk och helt torr i munnen.. Man kunde tro att man hade vart i öknen i typ 3 månader...

Vi sov som sagt hos min syster och igår kväll blev bra! Vi åt lite gott och bara satt o snackade.. Det enda misstaget vi gjorde var väl att gå ner till hotellet för tidigt, men vi hade kul där också.. Kvällen gick som vanligt snabbt och det blev ett nytt år!.. Vi var väl i säng idag vid halv fem tiden, så har inte blivit jätte mkt sömn inatt, men jag hade kul, Osså kommer vi till det där med nyårslöfte alltid lika spännande, mitt var ju iaf att inte dricka varje helg.. Återstår väl att se om de håller!!.. Haha.. xD..

Så idag har det inte blivit mkt gjort, har legat i sängen hela dagen och jag kommer nog tillbringa resten av min tid där också.. :P.. Hehe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sigge väckte er inte va? Kul att ni tyckte det var mysigt o komma hem till oss iaf :-)