torsdag, januari 8

Gårdags kvällen blev lugn eller hur man nu skriver.. Målade lite och satt o funderade på massa saker.. =).. Hehe..

Idag gick jag upp redan vid halv nio (hör o häpna), de va möte i Vetlanda och jag va ju duktig o åkte dit.. Mötet varade dock inte så länge, åkte hem te Landsbro och väntade på Ema, hon kom efter ca 2 timmar och vi satt och snackade lite och bastade, de va nice.. Åkte hem runt fem tiden, målade lite till och sen åkte jag o tränade.. Har dock fortfarande ont i knät, men lite träning har väl aldrig skadat..;).. eller?!.. Haha.. Men träningen gick super bra och jag kände väl av att jag hade ont, men inget nämnt värt..;P.. hehe.. Imon blir de nog lungt, ska försöka klura ut hur jag ska ta mej till Landsbro, de löser väl sig..

Har väl inte så mkt mer att skriva.. Är ganska sleten faktiskt..

Inga kommentarer: