tisdag, januari 6

Nu är man tillbaka från sitt lilla besök i storstaden Växjö.. ;P.. Det va mkt trevligt och jag hoppas att de blir snart igen.. :).. Kom dit vid ca halv sju tiden i Söndags kväll och det va myys, igår tog vi de bara lungt, vi var ute och gick en promenad på isen och alltid lika kul !.. O idag åkte jag hem runt tolv tiden, tragiskt men sant.. :P..

Så nu har man vilat en stund, gosat med katterna och nu sitter man här och funderar på vart dagen ska ta vägen.. Håller på att ladda ner en film, men det tar ju som vanligt 100 år innan det e klar..:(.. Ikväll börjar innebandy träningen igen, gött.. Hoppas att de går bra och att jag inte känner av min förkylning som jag har haft..

Att man kan drömma sig bort så mkt på bara några dagar, helt ofattbart.. Kändes verkligen som om man släppte allt och bara njöt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt o höre!!!!! Det var trevligt tycker jag me!