lördag, januari 3

Min syster klagar som vanligt på att jag inte har uppdaterat, men jag kanske har lite annat för mej än att bara sitta vid datorn.. Ja tror det eller ej.. ;).. Haha..

Igår kväll blev de lungt, kollade på en film och gick o la mej ganska tidigt faktiskt..

Idag så skrek min bror på mej runt elva tiden och han behövde hjälp med lite fiskesaker, så de va bara att kliva upp och hjälpa honom med de, gick sedan o la mej igen för att jag mådde inte bra och hade jätte ont i magen, låg i sängen till halv ett ungefär och då hade magen gått över lite..

Min bror är nere på sjön o pipplar o har varit o hälsat på dem en stund, de e han o några kompisar... De hade inte fått ngt då, men de va ju ett tag sedan jag var där.. Såå, vad händer nu.. Jaa duh, bra fråga.. Ska åka till Ida B snart o ha mys eftermiddag, senare ikväll kanske de blir utgång i Vetlanda, men jag ska faktiskt köra.. :P.. Men nu ska jag äta!.. See ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heter ju PIMPLA... inte pippla ;-)

Förresten så fick jag till designen på bloggen.. var inte helt lätt men känner mig som en riktig hacker nu ;-) Spana in så får du se vad fint det blev! Glöm inte o tacka kompisen oxå!!

Kram kram