söndag, januari 4

Söndag = vilodag..

Veckorna går fort som vanligt, idag är det redan söndag och om två veckor börjar jag skolan typ..

Gårdagen var jag chaufför och det var väl inte överdrivet kul faktiskt, musiken sög på hotellet och det var allmänt lite folk faktiskt!.. Men de var ju bara att göra det bästa utav situationen och le!

Är förresten super nöjd med min nya design eller vad man ska kalla de.. ;).. Tack Emma! :D...

Så, vad händer idag..?...

Vi kan väl börja med att jag vaknade inte förens halv ett av ngn konstig anledning, sovit som en stock... Så nu har jag tvättat en maskin tvätt och väntar på att de ska bli torrt i torktumlaren för att sedan ska jag börja packa lite smått.. Ska åka till en kompis i några dagar, de blir nice.. =).. Måste ju passa på nu när man är ledig, för sen blir de ju andra bullar.. ;).. hehe..

O förresten så har jag haft min första vita helg på ganska länge och det känns väldigt bra faktiskt!! Applåd till mej! xD.. Så alltså började den första helgen på det här året väldigt bra! :D....

Jag kan inte fatta att den redan är 2009, helt sinnessjukt, vart har alla år tagit vägen?.. Mystiskt det där!!..
Så som ni förstår kan jag ju inte blogga på några dagar nu då, men det kanske inte är någon större fara, eftersom jag inte vet hur många det är som läser min blogg.. ;)..
Så ni som läser den, kommentera så man vet om det är lönt att skriva eller inte..;P

Have a nice day!..

Kram Linette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du vet ju iof redan att jag läser den.. :-) Tycker oxå att designen blev väldigt snygg!!

Vart åker du iväg nu då?

Kramis

Anonym sa...

Joppp! jag läser :D bra att du gillar headern! :D skitsnyggt till den gröna bakgruden :D hoppas de blir nåt av den 24 då :)