onsdag, januari 7

Yeah, uppe i 50 inlägg nu..;).. Hehe..

Jaha igår så var det första innebandy träningen men den slutade inte så bra, fick kliva av pga av ont i knät, kändes jätte konstigt i knät, men tänkte att de går nog över... Gick o la mej runt tolv tiden och de va skönt, somnade nästan direkt..

Vaknade idag runt tio tiden av att telefonen ringde, det var min far och han ville prata med min bror.. Hehe.. Men jag va duktig o klev upp och gjorde lite nytta, så har skottat snö idag och varit ute o gått, men har fortfarande ont i knät, :(.. Usch, vad kan de vara?.. Har ont på baksidan eller vad man säger..

Så vad händer mer idag då?..

Jag tror faktiskt inte de blir så mkt, mamma kommer hem vid tre tiden tror jag.. Sen får vi väl se.. =).. Blir väl mest lite slö dag..

Håller på att kolla upp massa saker angående mitt csn bidrag och lite sådant..

Från det enda till de andra så var de jobbigare än man trodde.. Hmm jobbigt..:/

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad var det som var jobbigare än man trodde.... hrm..