lördag, januari 10

Jaha som ni märkte igår så bloggade jag inte, hade inte riktigt kraft och tid till de heller..

Men igår så åkte jag till min far i Landsbro, gjorde iordning lite saker här och fixar o donar, runt halv sex tiden kom Maria o de var dax för att basta, de va riktigt skönt och de öppnades en o annan cider också.. ;).. Hehe.. Vi gjorde oss iordning och runt åtta tiden kom Bella o Emelie och förfesten var igång, vi satt och snackade och spelade lite kort och hade de allmänt trevligt bara.. Runt nio tiden kommer min bror hem och ett par killar till, så då blev de livat värre kan jag lova..;).. Haha.. Runt tio tiden så började känna att vi kanske ska åka in till stan nu, så vi gjorde oss ännu mer iordning och drog in till stan till hotellet.. Var dock inte så mkt folk där, men bättre musik igår än förra helgen iaf, o musiken gör ju faktiskt allt! Hehe... Jag tkr iaf att kvällen va jätte rolig! Så tack för de!.. :D..

Idag då så vaknade jag runt halv tolv, lite lagom torr i munnen och smått halv sliten, steg upp och såg hur de såg ut i köket, men de va ju bara att ta sig i kragen och börja städa. Dock va de inte så mkt som det såg ut som, (tack gode gud för de!), så de gick ganska snabbt att städa undan.. Sen har man väl inte gjort så mkt mer efter de faktiskt.. Suttit o kollat lite på tv och varit ute lite.. Nu har man precis tagit ett bad i bubbelbadkaret.. ;).. De va riktigt nice ska ni veta! :D.. Såå nu sitter man här och funderar på hur man ska se ut ikväll, joo ni förstår, tias har avskedsfest typ för han drar te lumpen på måndag, sorgligt men sant.. Vet dock ej om jag ska dricka, eftersom man har match imon.. Så vi får väl se!..

Jo förresten så flyttar jag väl om en vecka också, de ska bli himla skönt faktiskt.. Att få sig ett liv igen, få ordning på tillvaron..:D.. hehe..

Inga kommentarer: