onsdag, december 10

Tråkig dag

Idag när jag vaknade var de vitt på marken, så himla underbart med snö, hoppas den ligger kvar nu också, även om jag inte tror de.. Vore så underbart att få en vit jul i år, eller inte minst sagt ett vitt nyår!.
Angående nyår, vad händer?
E bjuden på ett antal fester o en kompis vill att jag ska följa med henne till Malmö, men det är pengar som styr allt!.. Suck!.. Life's sucks!.

Idag har man inte gjort så mkt, utan typ bara slappat.. Ikväll är det väl meningen att jag ska åka på hockey i Landsbro. Yeah!..

Jag fattar inte vad jag gör för fel?!.. Jag orkar fan inte med sånt här längre.. Förlåt jag vet att man inte ska svära, men ibland blir de bara så!.. Jag förstår inte ens hur jag orkar vara med om det gång efter gång, är det ngt fel på mej? Sak samma, nu ska jag iaf ägna mej lite åt mej själv om jag nu lyckas med de.. Önskar bara att livet kunde vara enkelt för engångsskull, men icke!
Nu ska jag kolla på Las Vegas o sen ska jag åka o kolla på hockey..

See Ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

SNÖN ÄR HÄR FÖR ATT STANNA och det är uuunderbart! :D