söndag, december 21

Då har den här helgen gått också o det e bara 2½ dagar kvar tills julafton.. Idag har vi tagit en granen och vi kokar knäck!.. Så börjar bli riktigt med julstämning i stugan just nu..

Igår var man chaufför på mamma min, de va livat värre kan jag ju lova, o både mamma och min bror e lite sega idag.. Eller det e ju jag med iofs, var hemma vid fyra idag på morgonen. Lagom kul!..

Ikväll blir de väl lungt, var meningen att man skulle vara hos far nu, men eftersom min lillasyster har fått magsjukan så va det inte så populärt att åka dit.. Inte för att jag vill bli smittad heller för den delen.. Nu de här två dagarna innan julafton så e de lite grejor som ska fixas o sen på julafton blir de jobb! Kul!!!.. Eller inte!.. Men det är pengar och det är ju viktigt nuförtiden.. Så den här julafton kommer bli lite annorlunda för min del, hoppas bara att de kommer lite snö också, de vore toppen!!..

För övrigt så funkar allt bra, förutom att vår kattunge har varit på granen, så vi får väl se hur länge vi vågar ha kulorna så långt nere. Men det är ju alltid lika intressant..

Vore kul om ni lämnade ngt avtryck när ni har varit här! =)

Have a nice day

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, köttbullarna blev bra. 80 st blev det... he he..

Jessicaabakar sa...

Jag lämnar spår av mig!
Hoppas du får en bra jul & nyår hjärtat! Får höras av när jag kommer hem och supa! :) <3