lördag, december 27

Idag är det lördag och det menas med att man får äta lördagsgodis.. Sitter just nu hos farmor, vi ska äta middag här idag.. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. Min telefon har lagt av och jag känner mej helt lost..
Men kom hit till farmor igår vid runt halv sju tiden.. Vi åt pizza med dem och sen satt vi o pratade och jag satt lite framför deras dumburk o fixade den.. :P.. Hehe.. (De är ju inte så tekniska).. Pratade även i telefon med en underbar person.. Han e rolig han.. :D..

Så man kan väl säga att jag precis har vaknat, o har ingen telefon och e trött!.. Så min dag har börjat bra!! Suck.. Får ringa pappsen o höra om de har en telefon på lagret! :P..

Have a nice day!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken slöfock du är, ta med dig bror din ut på en promenad så att du piggnar till! Förresten, kortet på MSN, är det sen jag fixade frillan?? :-)