söndag, december 14

Man kanske ska blogga efter helgens bravader så ni vet vart ni har mej.. haha.. !

Men iaf, i Fredags så blev de kulturhuset, var inte meningen att jag skulle dit egentligen, men sen är man ju en liten festprisse så du blir de lätt att man drar sig.. Men iaf så hade jag jätte trevligt och är mkt tacksam att jag gick dit.. =).. Träffade mkt härligt folk och de va kul o se dem..

I lördags så va det lungt, gjorde inte ett skvatt rent ut sagt.. haha.. xD.. Sen på kvällen åkte vi till vetlanda till hotellet, men jag körde vilket jag är mkt stolt över!.. Men på hotellet så var det mycket folk och det va nice där också!.. Hehe...

O idag har jag spelat match o vi vann med 3-2, vilket är duktigt.. haha.. O nu har jag inte gjort så mkt, när jag kom hem stod maten på bordet så det vara bara äta o nu har jag sovit i två timmar lr ngt, de va skönt.. ;).. Hehe... O ikväll vet jag väl inte riktigt vad som händer, ngn som har ngt förslag? :)..

I veckan har jag väl inte ngt planerat heller faktiskt.. :/.. Segt som bara den faktiskt, men er som inte vet de så har jag skickat in ansökan till en skola, så nu återstår det att se om man blir antagen, o då får man ta beslutet efter de.. =)..

Har väl inget att rappotera om mer faktiskt.. Hehe.. :P..

Have a nice day!

Inga kommentarer: