tisdag, december 30

Endast en dag kvar på detta året, skönt?.. Vet ej.. :P.. Hehe..

Dagen har varit låång men bra!.. Steg upp redan vid kl. 8.00!!!! Precis så få ingen chock nu.. ;). hehe.. Va på antagningsintervju i Holsby till skolan där och jag tror faktiskt jag har kommt in, men för konkreta besked på fredag, så jag hoppas på de bästa just nu.. =).. När det var slut där så åkte jag vidare in till staden Vetlanda o tänkte att jag skulle kolla efter lite kläder, men hittade inget vidare faktiskt... Köpte en tröja o lite smycken bara.. Sen va de nog med den saken.. Hehe..
Jag har precis haft besök också, Ida o Frida va här mkt trevligt besök tkr jag =).. Kul att ni kom!

Imorgon är det då nyårsafton och jaa jag ser faktiskt fram emot de just nu.. Ska bli kul att käka lite gott och bara ha de allmänt mys innan man går ut! :D..

Nu ska jag prata i telefon med Han!! :D..

Puss o Kram

Inga kommentarer: