fredag, december 12

Helg..

Idag är det fredag och det menas med helg! :).. Kul!.. Om man nu visste vad man skulle göra vill säga..

Igår var det iaf en sån där tråkig dag som man inte visste vad man skulle göra.. Va iaf på möte och sen tränade jag innebandy så ska spela match på söndag kl 10.30 i Stockaryd sporthall, så kom dit o kolla om ni vill.. ;).. Hehe.. Inget att se, men ändå.. ;)

Så vad händer idag?.. Bra fråga..
Vi kan ju börja med att jag gick upp ca vid elva tiden och då såg jag hur mkt snö det va ute fortfarande.. Sjukt fint !.. Jag renskrev ett personligt brev om mej själv och har nu skickat in en ansökan till en skola, så nu e det bara att vänta o se om man blir antagen eller inte.. Spännande.. ;).. iaf, sen när jag hade lagt de i brevlådan så va det bara att hämta snöskyfflen och börja skotta snö, va tungt, men väl behövligt..
Så nu sitter jag här och har beslut ångest om vad jag ska göra ikväll.. Ska jag ha en vit kväll och bara ta de lungt, eller ska jag åka te sävsjö o vara social med dem, med eller utan dricka isf?.. Hmm, usch vad sånt här är svårt.. Vi får väl se vad de bli för ngt.. ;)

Imorgon blir dagen lugn tror jag, mamma jobbar så är ensam hemma.. På kvällen kanske vi skulle åka till hotellet i vetlanda, men jag ska köra eftersom jag ska spela match tidigt på söndag morgon, måste ju ha de flesta hästarna i hagen då.. ;).. Tihi..

Have a nice day!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska försöka kika på matchen om inte LYCKA TILL :D
hoppas du får en fin helg, KRAM!