söndag, oktober 19

Bakis söndag..

Jahopp söndag idag då, en jobbig söndag!.. Puh..
Jag har inte varit på bakis på ca 3 år, men idag är jag de!.. Puh. har typ legat i sängen hela dagen, sen fick jag för mej att jag skulle åka o kolla på hockey, ingen bra idé, men är man dum så är man!.. Om man säger såhär så gick huvudvärken inte över precis.. xD..

Nu såhär på kvällskvisten har man suttit vid datorn och kollat på lite jobb och det slutade med att jag sökte 4 jobb i Gbg typ, blir spännande och se om de hör av sig. :)..
Hoppas hoppas!..


Men ska jag berätta lite om gårdagen då..!..


Ida kom och hämtade mej här, jag bestämde kläder som va ganska lätt faktiskt.. Ida hjälpte mej.. Hehe.. ;).. sen drog vi till stan och jag började dricka.. Vi spelade lite Mario Cart innan vi sminkade oss.. Det va nice.. :)Vid kvart över sju tiden kommer de andra två tjejerna, Amanda och Emelie N.. Vi började förfesta lite mer på allvar och Holmberg börjar bli lite små lullig ganska fort, inte konstigt när man inte har ätit så mkt på en hel dag plus jobbat!.. Vid kl nio ringer Emelie S och undrar om det finns plats i bilen, o som tur är så finns det juh de.. Så hon hänger på också.. Bilfärden är låååång, men vi klarar ut de, väl på Oleo så börjar dansen, as kul.. Bra musik till en början och sen börjar hon spela samma låtar två tre gånger, då va de inte lika kul.. :P.. hehe.. Men iaf, så var det en lyckad kväll trots komplikationer.. Ida S, tack för att du körde, nästa gång är det du och jag som är fulla o glada på Oleo, då kan INGET stoppa oss! ;).. hehe..
Så ni som brukar gå på Oleo i Växjö, akta er! ;)..

Imon är det möte på fixit kl. 10.00, hade tänkt att gå på de så det är nog dags att hoppa i sängen nu.. Hehe..

Ha de bra!

Inga kommentarer: