måndag, oktober 20

Jobbsökandet..

Fortsätter med stormsteg.. Idag har jag inte sökt så många jobb iofs.. Men har iaf varit och ryckt i några trådar.. Så nu får vi väl se.. Kollar runt lite överallt just för tillfället.. Men imon så ska jag jobba extra på Kvarngårdens förskola i köket där, Hmm, ska bli spännande.. Skickade in mitt CV där för ett tag sedan för det va en deltidstjänst ledig.. Så de ska bli mkt intressant imorgon.. :).. Men iaf, vad hänt idag?

Började med att klockan ringde vid halv nio, usch inte redan tänker man då!! Men det vara bara att gå upp och gå in i duschen och stå där o vakna till.. Tog bara en ganska lång stund.. :p.. xD.. Hehe.. men sen va det att åka in till den roliga Arbetsförmedlingen, alltid lika kul.. Eller?!?!.. Va där i två timmar och sen fixade jag lite saker på stan också.. Var väl hemma vid tre tiden lr ngt och då va det att äta lite och sen så var det bara att ta på sig ridkläderna och åka iväg till nästa ställe.. :P.. Hehe.. Där var man en stund, red med Märion mkt trevligt må jag säga.. Hoppas vi gör om de igen.. =).. Så ikväll blir det bara att ta de lungt och gå o lägga sig någorlunda tidigt.. Hehe..

Ska även på arbetsintevju på torsdag i jkpg också.. Nice nice.. =)

Inga kommentarer: