onsdag, oktober 15

funderat

Nu har det gått hela tre timmar sen jag bloggade sist.. Ne jag har inget liv, ni behöver inte kommentera de..;)..

Men nya tankar har kommit upp i huvudet och jag sitter och funderar på om jag ska åka o rida imon, e ju lite farligt nu när det är älgjakt, även om hästen är ljus, men man vet ju aldrig vad det är för idioter ute i skogen ibland!

Vad har jag gjort under de här tre timmarna som jag inte har skrivit.. Hmm, låt mej tänka.. jo jag har pratat massa i telefon.. Jag borde nog bli telefonförsäljare, det är jag nog ganska grym på, men alla skulle hata mej sen och jag skulle troligtvis hata er och mej själv också.. xD..

Som Pillan säger, det är alltid kul att veta vad som rör sig i Holmbergs huvud, o ja.. man börjar undrar om jag e lite sinnesjuk ibland.. Ni vet ju inte alltid vad jag tänker, för de mest sjuka sakerna skriver jag inte.. ;).. Haha.. xD..

Men iaf, vad händer till helgen?.. Ska jag vara med LILLA pillan, hon e ju under 18. så hon är ju LITEN!!.: hehe.. ;).. Alltid lika kul o mobbas tkr jag.. :D..

Hmm, fredag kväll blir det väl att jag ska te en pub och umgås med lite folk, blir nog att jag e chaufför, men jag har alltid lika trevligt iaf.. :).. Å det är jag stolt över..!.. Lördag jobbar jag från halv åtta till halv tre tror jag.. Ej säker på när jag börjar. beror på hur mkt det finns att göra.. O ni som undrar så jobbar jag på caféet i Ekenässjön, så om ni inte har ngt att göra på lördag så kom dit vettja.. inte för att jag vet hur många det är som läser min blogg.. xD.. Hehe.. Men det är väl sånt vi märker på lördag..

Nehe, nu har jag bloggat lite till, tkr jag är duktig faktiskt..

Vad tkr ni om mitt nya bloggande?.. KOMMENTERA!! :D

Holmberg

Inga kommentarer: