torsdag, oktober 16

Torsdag

Jaha, nu sitter man här framför datorn.. Har faktiskt inte suttit framför datorn på hela dagen typ.. :P.. Duktig jag är.., ;).. Hehe,, Dagen började med att min telefon ringde vid typ 10.00, dolt nummer va det så jag antog att det va jobb som gällde. O ja jag hade rätt!.. De undrade om jag kunde jobba ikväll och ja det kan jag sa jag!.. Hehe.. Sen gick jag o la mej i sängen en stund igen, hade katten ijämte mej,. Mys! :D.. Hehe.. Vaknade vid elva igen, då va det duschen som gällde och sen va det att sitta i telefon en stund.. :P.. Hehe..

Efter det så åker jag in till stan och träffar Ida, vi hade en trevlig eftermiddag och sen va det dags för jobb.. Kl 15.55 så va jag på jobbet, snackar med personalen och sen va det dags att börja jobba.. Va en lugn kväll så det flöt på bra tkr jag.. För ni som undrar så jobbar jag på ett äldreboende, hehe.. :P.. Sen slutade jag vid nio och då va det dax att dra te Knutstorp, hehe.. Satt där en stund och blev typ övertygad om att vara med på älgjakt imon, så nu sitter jag här i nattlinne, snart dax för sängen och ska upp om ca 7 timmar, känns ganska bra.. ELLER?!.. Haha..

Men jag återkommer imorgom om hur de gick.. ;)

Inga kommentarer: