fredag, oktober 17

Älgjakt

Idag har man jagat älg, hehe.. Tro det eller ej.. ;)..
På första drevet sköt vi två kalvar, så man var lagom blodig om händerna.. ;).. Hehe.. Usch tänker några nu säkert, hur kan du vara där och gräva.. haha.. !.. Ibland ångrar man sig att man aldrig gick färdigt jägarexamen, men man har väl bara sig själv att skylla.. :/.. Skolan också lite faktiskt!.. hehe.. Men sånt är livet iaf.. Så nu är man hemma och har tagit en lång varm och skön dusch, behövdes om man säger så.. Steg ner mej till midjan på de första drevet så usch vad blöt jag var!.. xD.. Sen andra drevet kände jag att äsch jag är redan blöt så jag gick igenom en mosse och blev ännu blötare o sen åkte jag hem på fyrhjulingen och det var ju inte LITE kallt om man säger så.. Hehe.... Men man får väl skylla sig själv lite kanske?!..

Så nu händer det inte så mkt, ska lägga mej och vila en stund och sen blir det chaufför ikväll..
Ska umgås med en mkt trevlig tjej.. :).. Ska bli riktigt kul.. Imon är det jobb så det e därför jag e nykter ikväll.. xD..

ha de bra!

Inga kommentarer: