tisdag, oktober 14

Första inlägget

Kl är nu 22.40 när jag börjar skriva detta blogg inlägg och jag sitter och funderar på hur mitt liv är just nu..!.. Ni vill verkligen inte veta, jag menar allvar! Men om ni fortfarande är intresserade så kan ni ju fortsätta läsa...;).. Kan komma upp mkt oväsentligt, men det får ni ta! :P


Just nu så händer det ganska mkt i mitt liv, både positiva o negativa saker, mest negativa tyvärr!..

Vi kan väl börja med de positiva, och det är att jag blev moster i Söndags kväll vid halv nio. Det blev en liten pojk och alla mår bra.. Men de har kommit hem idag, så nu hoppas vi att de går bra för dem i Nässjö.. :) .. Finns de ngt mer positivt?!?
Jo, mina vänner är helt underbara, de jag har kvar vill säga.. Känns som om man vill börja ettan på gymnasiet igen, spola tillbaka tre år och bara njuta av dem som man inte gjorde då!

Negativt då..

Hmm, ja det är mkt trubbel i mitt liv just nu, man sitter och grubblar och grubblar tills man blir helt tokig i huvudet, o det gör inte saken bättre att man är arbetslös och inte har ngt att göra.. Jga orkar inte rabbla upp allt negativt för då lär ni tro att jag skriver det för att ni ska tycka synd om mej, och det är verkligen inte meningen, så jag håller det inom mig.. O ni som vet de, vet de och jag litar på er!..


Övrigt då,?!..

hmm, älgjakten har börjat och det har väl gått ganska bra för oss, :).. Vi har skjutit en kviga och en kalv, så nu har vi "bara" tre kalvar kvar. Hehe... Var bara med igår, va meningen att jag skulle vara med idag också, men så blev inte fallet.. Tyvärr.. E ngn skit med min lilltå så fick inte i den i skorna.. Men så är de ibland..

Jaha, de va lite fakta om det här.. :p.. Hehe..

Återkommer säkert imon!

ha de bra så länge!

Kram Kram

Inga kommentarer: