onsdag, oktober 15

Singel

Nu har livet som singel börjat igen.. Hur känns de?

Ganska bra faktiskt... Även om han var en underbar pojk som hade alla chanser på mej.. Om man får säga så.. ;-).. Men vi är vänner och den här otäcka känlsan i magen har försvunnit så det var nog det enda rätta faktiskt.. Synd att säga det, men ibland så är det så.. :/ ...

Så hur har dagen varit?..

Sov till elva lr ngt, då gick jag upp och satte på datorn, hämtade lite frukost och loggade in på msn, sen dess har jag suttit på msn och dummat mej som vanligt.. xD.. Ja jag vet att jag inte har ngt liv, men vad tror ni om mej egentligen.. Har ju som sagt inte varit ngt kul väder heller för den delen, annars hade man ju kunnat gå ut, lr jo jag har faktiskt varit ute och hämtat posten idag, tro det eller ej.. ;).. hehe.. Men jag har inte fått ngt vettigt hur det här dagen, så den har varit ovärd.. xD..

Nå, vad händer imon?

Jag drar troligtvis in till vetlanda och umgås med Ida, ska bli skönt att komma iväg lite faktiskt.. :).. Sen vet jag inte riktigt.. Träna innebandy på kvällen kanske, behöver kanske bli av med lite energi och sådant.. Hehe.. Men det återstår att se!..

nehe, hare bra!

Inga kommentarer: